Låste haver
Hvis din have er låst
En del af vores serviceaftale er, at vi som udgangspunkt kommer uanmeldt, for at vi kan sikre det optimale serviceforløb i hver have, hvor vi tager hensyn til vind og vejr, og samtidig arbejder så effektivt som mulig for at holde din pris nede.
Enkelte kunder har dog låst deres have af, så vi ikke kan komme ind og servicere græsplænen, uden at blive lukket ind. Det er der to måder, vi kan håndtere på:
Aftal adgang med kundeservice
Hvis du har mulighed for at lægge en nøgle, give os en kode eller du på anden måde kan lukke os ind i din have, uden at du selv behøver at være fysisk til stede, kan du kontakte kundeservice på telefon 7044 4455 og lave en aftale om, hvordan vi bedst får adgang uden problemer.
Låst have-service
Er det nødvendigt, at du selv er til stede for at lukke os ind, er du nødt til at tilkøbe Låst have. Det koster 125,- pr. besøg og skal købes for hele sæsonen på én gang.
Når du er tilmeldt Låst have, får du en SMS dagen før vi planlægger at besøge din have, hvor du kan vælge, om vi kan komme til eller ej. Er det ikke muligt på den dag, kontakter vi dig med andre tilgængelige datoer, du kan vælge i mellem.