I DM Greenkeeping har vi udviklet servicepakker tilpasset private haver og erhvervsarealer, så vi sikre dig det flotteste resultatet. Det eneste du selv skal gøre er at klippe græsset – resten sørger vi for.

Med en servicepakke fra DM Greenkeeping, sikre vi, at din græsplæne får det den har behov for, for at den er sund og fremstår flot og grøn. Efter hvert besøg giver vi dig en individuel klippevejledning, som er med til at løfte resultatet endnu et niveau. Hvor lang virkningen er afhænger af dit servicepakke valg.

I DM Greenkeeping tilbyder vi 2 servicepakker – nemlig vores basispakke og vores luksuspakke. Du opnår det sammen resultat, uanset hvilken pakke du vælger, men tiden du har udbytte af din servicepakke er forskellig. Med vores basispakke får du 2 besøg i løbet af en sæson og kan forvente virkning i ca. 6 måneder. Med vores luksuspakke får du 3 besøg i løbet af en sæson og kan forvente virkning i ca. 9 måneder.

Servicepakker

Basis
kr. 1.995,-*
*Gennemsnitspris for hele pakken Min. pris kr. 1.195,-
Se mere
Alle priser er inkl. gebyrer og afgifter Prisen for vores populære servicepakke afhænger af flere faktorer dels græsplænens udformning samt størrelse.

Spar 16% på din regning

Du kan få servicefradrag, ved Skat, for vores service på din græsplæne. Se værdien af dit servicefradrag i bunden af dit tilbud.
Indhent tilbud på din græsplæne

Priser

Prisen for vores populære servicepakker afhænger af flere faktorer dels græsplænens udformning og beliggenhed. Dog primært græsplænens størrelse.

Vi beregner dit tilbud på baggrund af diverse satellitfotos. Anmod om et tilbud her på siden og modtag et uforpligtende tilbud på din græsplæne retur på sms og mail indenfor 48 timer. Husk at du er berettiget til håndværkerfradrag ved Skat, når du har en servicepakke til din græsplæne hos os. Du sparer således ca. 20% af din regning, når du indberetter din ret til fradraget ved Skat. Vi ser frem til at sende dig og din græsplæne et godt tilbud!

stor sten i midten af en grøn græsplæne i en have

Hvad kan du forvente?

Vi er sikre på, at dine forventninger er høje, og det kan de med rette være.

Det er vigtigt at huske på, at det er natur vi arbejder med, og det kan derfor kræve tålmodighed, og resultatet kan blive påvirket af udefrakommende faktorer såsom vejrforholdene og skadedyr. Desuden har det en stor betydning for resultatet, at du følger den klippevejledning, vi udleverer til dig efter hvert besøg.

Det er en proces

Mos, ukrudt, bare pletter mv. skal vi nok få rettet op på. Men det er natur, vi arbejder med, så det er en proces, vi sammen skal igennem. Er græsplænen meget misligholdt og dermed primært består af mos og ukrudt, kræver det naturligt noget tid at få skabt en flot og sund græsplæne.

Vi sørger for, at græsplænen får de midler, den har behov for. Din vigtigste opgave er altid at følge vores klippevejledning.

Sammen skaber vi det flotteste resultat”

Ukrudt

Vi kan bekæmpe det ukrudt, som er i græsplænen på besøgstidspunktet. Vi kan ikke forebygge og dermed forhindre nyt ukrudt i at spire. Det bekæmpede ukrudt vil forsvinde i løbet af ca. 4-5 uger.

Du vil opleve, at der kommer lidt nyt ukrudt mellem vores besøg særligt mælkebøtter eller tørketolerante ukrudtssorter, hvis der er sparsomt med nedbør. Dette ukrudt bekæmpes ved det efterfølgende besøg. Der kan spire nyt ukrudt efter vores sidste besøg. Dette vil dog være begrænset.

Spiring af græsfrø

Vores græsfrø spirer efter ca. 4 uger. Forvent dog ikke at alle de udbragte græsfrø vil spire, men de bare pletter skal nok lukke til med hjælp fra gødningen og korrekt klipning af græsplænen. Men hav tålmodighed – pletterne skal nok lukke sig til.

Tørke

Skulle der forekomme tørke i en sådan grad, at det påvirker virkningen af vores midler, vil dit besøg blive flyttet. Du vil modtage besked på mail omkring en eventuel flytning.

ukrudt i græsplænen der har brug for græspleje

Her er et eksempel på en have før vores servicepakker blev taget i brug

grøn græsplæne i en have med træ i baggrunden

Sådan ser resultatet ud efter 3 besøg af vores kompetente græsspecialister

Ta’ et kig på….

Vi samler på tilfredse kunder og brænder for at skabe flotte misundelsesværdige græslæner ude ved vores kunder. Vi anvender de absolut bedste produkter på markedet, og vi har udført over 40.000 servicebesøg. Med en gentegnelsesprocent på over 80 og en høj score på Trust Pilot ved vi, at vores kunder er tilfredse – simpelthen fordi, at det er et kvalitetsprodukt, der virker!

Ta’ evt. et kig på vores galleri, og se hvad du kan forvente.

Se galleri

Ofte stillede spørgsmål

Min Navimow blinker gult?

Hvis din Navimow blinker gult en gang i mellem, og den nemt kan finde hjem til ladestationen, så behøver du ikke bekymre dig. Det er et lejlighedsvist problem, der kan opstå under daglig brug.

Hvis din Navimow blinker gult under klipning, hjemtagning eller opsætning indikerer det, at satellitsignalet er svagt. I Navimow-appen kan du se et såkaldt satellitsignaltermogram. Termogrammet viser, hvor satellitsignalet er godt og dermed, hvor app’en vil anbefale, at du placerer antennen.

Hvis din Navimow derimod konstant har problemer med satellitsignalmodtagelse, kan der være flere årsager.

  • Satellitsignalet bliver blokeret i haven
    • Kontroller at antennen er installeret i et åbent område
    • Opret en afgrænset ø, hvor satellitsignalet er blokeret
  • Firmwareversionen af ​​din plæneklipper er for gammel
    • Tjek om der er en opdatering af firmware i din Navimow-app
      • Hvis ja, opgrader din Navimow’s firmware til den nyeste version
  • Hardwaren på GNSS-antennen er defekt
    • Tjek lyseffekten af ​​GNSS-antennen. Hvis antennens lyseffekt ikke vises, er der et problem med GNSS-antennen.

Hvis GNSS-antennen er defekt eller din robotplæneklipper bliver ved med at blinke gult og have sporadiske udfald så kontakt os på 7044 4455.

Min Navimow vender ikke automatisk tilbage til ladestationen?

Under daglig brug kan returneringsfejl lejlighedsvis ske. Det sker typisk fordi satellitsignalet bliver forstyrret. Sker det ofte så kan det skyldes følgende:

  • Svag modtagelse af satellitsignal
    • Sørg for, at antennen er installeret på et åbent sted for at få god modtagelse af satellitsignaler.
    • Fjern alt, der blokerer din Navimow’s overside, så den kan modtage signal.
  • Udfordring med signalkommunikationen mellem din Navimow og ladestationen.
    • Fjern de forhindringer i nærheden af ​​ladestationen, der forstyrrer signalkommunikationen.
  • Ladestationen og antennen er blevet flyttet siden kortlægningen
    • Fastgør ladestationen og antennen og opbyg et nyt kort.

Hvis udfordringen fortsætter beder vi dig kontakt os på 7044 4455.

Hvorfor skal jeg opdatere firmwaren?

Navimow-ingeniørerne opdaterer løbende funktionerne og firmwaren. For at få glæde af deres opdateringer og dermed en bedre brugeroplevelse anbefales det jævnligt at tjekke og opdatere din firmware.

Græsafklip sætter sig fast på klingen?

Det er helt normalt, at græsafklip samler sig i knivene og klippefunktionen påvirkes ikke. Bladene kan stadig dreje rundt om skruerne, når de rammer et fremmedlegeme.

Vi anbefaler at du fjerner græsafklippet løbende, da syren fra græsset kan sløve knivene, og du skal derfor skifte knivene oftere.

Du kan også fjerne det ophobede græsafklip, når du alligevel skal udskifte knivene.

Uanset hvornår du gør det, så vær opmærksom på, at knivene er meget skarpe, så brug evt. nogle kraftige handsker, når du vil fjerne græsafklip.

Hvad er Bladehalt-sensoren?

Bladehalt sensoren er en sensor, som sidder på siden af maskinen, der hvor klippehovedet buler lidt ud. Hvis den er slået til og er blevet aktiveret, stopper klippemotoren.

Bestil et uforpligtende tilbud