Har du stadig spørgsmål så send os en mail eller giv os et kald.
Ja, vores serviceaftale bekæmper mos. Dette sker dels gennem vores midler, som svækker mossen, og dels ved at du følger den individuelle klippevejledning, som følger med i vores serviceaftale.
Vi kommer uanmeldt og forventer derfor ikke at græsplænen er ryddet.
Ligger der legetøj, bolde, står havemøbler el., skal vi nok flytte det, inden vi foretager vores service. Har I en trampolin stående på græsplænen, flytter vi den ikke, og vi anbefaler heller ikke, at I selv gør det. Under en trampolin kan der ikke skabes et flot græstæppe, uanset om vi servicerer græsstykket. Den mørke trampolindug afgiver varme, som svier græsset under trampolinen af. Endvidere skaber trampolindugen en drypzone, som ødelægger græsstykket under trampolinen.
Vi sætter naturligvis pris på, at græsplænen er ryddet for hundelorte, blade osv. men er det ikke tilfældet, forhindre det os ikke i at udføre vores service.
Er der mindre indhegning el. løfter vi blot vores redskaber over hegnet. Hegn el. skal derfor ikke flyttes.
Hvornår vores besøg foretages afhænger af vejret. Vi kommer derfor uanmeldt, så har du en aflåst have, skal du give os besked omkring dette, når du booker en servicepakke til din græsplæne.
Vi tager Covid 19 meget seriøst.
Det er en helt særlig situation vores land står i, og det kalder på helt særlige tiltag. Et væsentligt tiltag, for at mindske smitterisikoen, er at mødes mindre og at vi er påpasselige i omgangen med hinanden.
Vi foretager vores servicebesøg, som planlagt, dog med en række beskyttelsestiltag:
Vi banker ikke på døren, for personlig kontakt, som vi plejer. Vi lægger et besøgskort, ved hoveddøren, med informationer omkring vores behandling samt en individuel klippevejledning til perioden frem til vores næste servicebesøg. Endvidere lægger vi vores DM Greenkeeping håndbog med gode råd og vejledninger.
Vi anvender sund fornuft i vores daglige virke, og vi afspritter naturligvis, inden vi lægger ovenstående materiale.