Vi har svaret på alle din plæne spørgsmål hos DM Greenkeeping
Ofte stillede spørgsmål
Få svar på de mest stillede spørgsmål herunder.
Har du stadig spørgsmål så send os en mail eller giv os et kald.

Ja, vores serviceaftale bekæmper mos. Dette sker dels gennem vores midler, som svækker mossen, og dels ved at du følger den individuelle klippevejledning, som følger med i vores serviceaftale.

Ja, vi giver græsplænen kalk gennem vores gødning. 
Nej, vi vertikalskærer ikke græsplænen. Det er ikke nødvendigt og svækker græsplænen unødigt.
Nej, vi tromler ikke græsplænen, og vi anbefaler det heller ikke. Du kan læse mere herom under “vejledning og råd” her på hjemmesiden.
Intet kemi kan bekæmpe mos. Vi bekæmper mos med den rigtige mængde gødning og en individuel klippevejledning som vores kunder får udleveret ved alle vores besøg. Vores gødning er organisk og belaster ikke jorden.
 
Vi har en stor interesse i at passe godt på naturen og anvender derfor kun begrænset kemi, når vi bekæmper ukrudt.
Velvidende at det er mere tidskrævende, prioriterer vi tiden og bekæmper kun pletvis, hvor det er nødvendigt.
Endvidere anbefaler vi altid køb af robotplæneklippere, som er med til, på naturligvis, at minimere ukrudt i græsplænen. 
 
Vi har certifikater, på de produkter vi anvender og vi kan derfor forsikre, at vores brug af kemi er meget begrænset og bliver håndteret på en korrekt måde. 
 
De danske myndigheder har nogle af de strengeste krav i Europa til de produkter, der må anvendes og alle vores midler overholder naturligvis de krav, som de danske myndigheder stiller.
Nej, vi sørger for alt, hvad græsplænen har brug for. Du skal blot sørge for at følge vores individuelle klippevejledning. 
Nej, vi klipper ikke græsset, men du modtager en individuel klippevejledning, som skal følges. 
Vi servicere græsplæner i månederne marts-oktober begge måneder inkl. 
Vi kører alle ugens dage. 
Hverdage: 08:00 til 18:00. 
Weekender: 09:00 til 18:00. 
Mindre ujævnheder vil forsvinde med vores service, hvis den individuelle klippevejledning følges. 
Er der større ujævnheder i græsplænen, er det nødvendigt, at du selv gør en indsats ved brug af topdressing. Denne metode står udførligt beskrevet i vores håndbog, som du modtager  i forbindelse med vores første besøg.
Nej, vores besøg bliver foretaget uanmeldt, da vi er afhængige af vejret. 
 
Vi ringer altid på døren først. Træffes du ikke hjemme, foretager vi vores service og ligger derefter en individuel klippevejledning ved hoveddøren. Denne vejledning skal følges frem til næste besøg. 
Vi kører alle ugens dage. 
Hverdage: 08:00 til 18:00. 
Weekender: 09:00 til 18:00. 

Vi kommer uanmeldt og forventer derfor ikke at græsplænen er ryddet.

Ligger der legetøj, bolde, står havemøbler el., skal vi nok flytte det, inden vi foretager vores service. Har I en trampolin stående på græsplænen, flytter vi den ikke, og vi anbefaler heller ikke, at I selv gør det. Under en trampolin kan der ikke skabes et flot græstæppe, uanset om vi servicerer græsstykket. Den mørke trampolindug afgiver varme, som svier græsset under trampolinen af. Endvidere skaber trampolindugen en drypzone, som ødelægger græsstykket under trampolinen.

Vi sætter naturligvis pris på, at græsplænen er ryddet for hundelorte, blade osv. men er det ikke tilfældet, forhindre det os ikke i at udføre vores service.

Er der mindre indhegning el. løfter vi blot vores redskaber over hegnet. Hegn el. skal derfor ikke flyttes. 

Hvornår vores besøg foretages afhænger af vejret. Vi kommer derfor uanmeldt, så har du en aflåst have, kan vi desværre ikke tilbyde dig en servicepakke til din græsplæne.

 
Nej, vores midler er tørret ind efter få sekunder, så plænen kan frit benyttes efterfølgende.
Ja, vi kan godt fortage besøget, selvom du har en robotklipper kørende 
Ja, du må gerne bruge græsplænen samme dag, som besøget er foretaget 
Du modtager en faktura efter vores første besøg er udført. Denne forfalder til betaling efter 7 dage. 
Nej desværre ikke. Vi har en stor kundeportefølje og en fast kørerute, så husene ligger i forvejen meget tæt. Der er derfor ikke en væsentlig besparelse for os, ved at have huse på samme vej. 
Vi vil altid anbefale en robotplæneklipper, da kombinationen med den og vores service giver det bedste resultat. 
 
Hvis du anvender en motorplæneklipper, anbefaler vi, at du klipper med opsamler. 
Vi udfører service på græsplæner samt nyetablering og reetablering af græsplæner.
Ja, det gør vi. Dog med forbehold for vejret (tørke) samt at den individuelle klippevejledning følges. 
Det gør du ved at anvende kontaktformularen her på siden.
Indenfor 48 timer vil du modtage et uforpligtende tilbud retur til dig på sms.
Scroll til toppen